Shaqiri u lind në Kosove. Ai shkoi në Bazel, Zvicër qysh fëmijë.


Karriera e Shaqirit;

Shaqiri ka luajtur për SV Augst dhe ekipin e FC Bazel-së të rinjve. Ndërsa në ekipin e Bazel-it të rinjve, ai luajti në Kupën Nën-15 Nike 2007 dhe u emërua lojtari më i mirë i turneut, dhe, pavarësisht disa klubeve të tjera që përpiqen të nënshkruajë me atë, ai vendosi të qëndrojë me Basel-in. Vetëm dy vjet më vonë, Shaqiri nënshkruan kontratën e parë te tij profesionale me Basel më 2 janar 2009.Kontrata e re do të mbajë atë në St Jakob-Park deri në qershor 2014.



Shaqiri bëri debutimin e tij me Basel si një zëvendësues më 12 korrik 2009, në ndeshjen e 2009-10 Bazel per hapjen e sezonit kundër FC St Gallen në Arenën AFG. Më 9 nëntor, ai shënoi golin e tij të parë për Bazel kundra Nojshatelit Xamax në shtëpi. në fund të sezonit 2009-10, Shaqiri fitoi dy here kampionatin me Basel dhe një vit më vonë fitoi titullin  League Championship përsëri.



Më 7 dhjetor 2011, Shaqiri dha dy asiste në ndeshjen kundër Manchester United. Ndeshja përfundoi me fitoren e Basel 2-1.
Bayern Munich.

Më 9 shkurt 2012, Bayern Munich siguroi nënshkriminin e Shaqirit për rreth 10 milionë euro, ku ai do të bashkohet me ta në verë.

About Admin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 yorum :

Post a Comment